Když nesedí velikost

Když nesedí velikost

12. 11. 2019, 18:40

 Stalo se Vám, že jste si u nás objednali dětské čepice, tepláčky, kalhoty, ponožky nebo cokoliv jiného a po doručení balíčku, na který jste se těšili, přišlo zklamání? Že některé ze zaslaného zboží velikostně nesedí? Nezoufejte, občas se to stává. I při sebelepším změření například obvodu hlavy tohle riziko především u čepic existuje.

 Proč nesedí? Protože i při veškeré snaze dodržet deklarovaný obvod u všech typů čepic, které jsou z nejrůznějších materiálů a pro různé sezóny, je potřeba počítat ještě s tím, že každý materiál je jinak pružný. Nejmenší problémy bývají u dobře pružných materiálů, jako jsou třeba úplety. To jsou obvykle dětské čepice pro období jaro/podzim. Velmi dobře pruží a hlavě se přizpůsobí. Úplně jinak se určují rozměry střihů pro materiály, které pruží méně, nebo dokonce vůbec. Těmi jsou třeba zimní polary nebo letní bavlněná plátna. Každé dítě má také trošku jiný tvar hlavy. Je zřejmé, že co sedne jako ulité na kulatější tvar, nebude sedět tak dobře na podlouhlý tvar hlavy. Tam může být čepice méně hluboká, nezakryje celá ouška a bude tedy potřeba o velikost větší. Tím se „dožene“ hloubka a šířka se přizpůsobí například zavázáním šňůrek.

 Naše zboží také nevyrábějí nějaké stroje - roboti, ze kterých by vypadával jeden kus identický jako druhý. Jde o ruční výrobu, kde je nutné počítat při stříhání dílů i při šití s malou tolerancí. U výsledného kusu může být rozdíl až 1 centimetr.

 Co tedy dělat, když jinak krásná čepička nebo tepláčky Vašemu dítěti tak úplně nesedí? Žádný problém to nebude a není potřeba se s tím smířit. Stačí obálka a až budete mít cestu kolem pošty, zašlete zpět k nám na výměnu. Zasílat k nám jde pouze přes Českou poštu, nebo DPD. S těmito subjekty máme smlouvy a zásilku k nám dovezou. Není v našich silách jezdit pro balíčky na pobočky jako je Zásilkovna a podobně. Adresu pro zaslání k nám naleznete zde. Zboží musí být samozřejmě nenošené a opatřené původní visačkou. Pokud jde o čepice nebo třeba jeden kus konfekce, stačí zaslat jako doporučené psaní. (U České pošty je to zásilka do tloušťky 5 cm a váhy do 2 kg, což třeba i několik kusů čepic splňuje. Poštovné je pak kolem 50 Kč a ne přes 100 Kč jako u balíku.) Doporučená zásilka je automaticky pojištěná a v případě ztráty Vám Česká pošta vyplatí 800 Kč. U více kusých zásilek s vyšší hodnotou je potom lepší volit balík do ruky nebo na poštu, který se dá pojistit na vyšší částky.

 Důležité jsou pro nás dvě informace, které je nutné v průvodním dopise k zásilce uvést.

  1. Adresa pro zaslání zpět
  2. Za co chcete zboží přesně vyměnit (číslo vzoru, barva a velikost). Je důležité se před odesláním přesvědčit, zda je požadované zboží na našem e-shopu skladem. Může se stát, že jste objednali největší velikost daného vzoru, přesto je výrobek malý a ve větší velikosti se nešije (jde o poslední velikost naší velikostní řady u tohoto výrobku). Pak je nutné vybrat jiný vzor, který se ve větší velikosti šije.

 Zboží tedy můžete vyměnit za cokoliv jiného. Případný nedoplatek nebo přeplatek s Vámi budeme řešit následně emailem. Pokud je při odesílání zboží k nám zřejmé, že Vám budeme rozdílovou částku vracet, uveďte v průvodním dopise i Vaše číslo účtu.

 V den, kdy k nám Váš balíček dorazí (obvykle následující pracovní den po odeslání), zařadíme vrácené zboží zpět do regálů a zabalíme požadované. Druhý den odešleme a další den je opět u Vás. Poštovné směrem k Vám samozřejmě hradíme my a odeslání je již zdarma.

 Přejeme Vám co nejméně starostí s výměnami a rádi bychom Vás ujistili, že se snažíme o to, aby nebyly nutné a vše pokud možno sedlo jako ulité na první pokus. Pokud se ale náhodou stane, že něco není úplně přesně na míru, vyjdeme Vám maximálně vstříc, a to rychlostí blesku :-).

Tým Rockino

Komentáře

Diskuze je prázdná.

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).